Skip to content

Toetsen gaan door volgens planning

We merken dat er vragen zijn over de toetsen van vrijdag 26 juni vanwege het warme weer en de door het KNMI afgegeven code rood. Daarom willen we graag duidelijkheid geven: alle toetsen gaan vrijdag volgens planning door.

Op dit moment is de temperatuur in de lokalen zeker nog acceptabel om de toetsen af te nemen. De toetsen worden ingepland in de koelste lokalen. Dit zal zijn in gebouw A en gebouw D. Houd je rooster goed in de gaten.

Het is belangrijk dat je voldoende drinkt! Neem dus een drinkflesje mee naar school, zodat je ook tijdens de toets kunt drinken.

 

Deel dit bericht!